Nieuwe solli

DuitsteKuiken
    5 Onderwerp (en)
    1 Bericht (en)

1] Hoe heet je? - Romany

[2] Hoe oud ben je? - 17 [3] Wat is je Minecraft naam? - FGminy_YT

[4] Wat zijn je hobbies naast minecraft? (of heb je geen leven? ) - Ik heb geen leven... Nee grapje xD Ik hou van vissen , zwemmen, chillen met vrienden , en Slapen .

[5] Hoe lang speel je al minecraft? - 3 jaar

[6] Waarom wil je solliciteren voor stafflid? - Ik heb het gevoel dat ik iets wil toevoegen aan de server. En dat ik iets kan toevoegen aan de server ik wil de server tegen hackers beschermen kan het opnemen als bewijs. Over Hoelang ik online kan zijn is ongever 3 a 4 uur per dag soms x niet omdat ik dan met huiswerk zit. wat ik ook in het echte leve doe is ik zit op school met opleiding voor autotechniekus wil auto spuiter worden ben nu pizza bezorgen als werk dat is op woensdag 5 tot 8 en zondags 5tot 11 uur ik ben 17 jaar oud en ik geniet van het leven ik heb Skype die zal ik wel helemaal onderaan de sollicitatie schrijfen en discord ook

[7] Heb je al ervaring met staff zijn? (zo ja, waarom ben je er gestopt of ben je daar nog steeds actief als staff?) - Nee nog nooit staff geweest en ik zou hier het ervaring willen opdoen

[8] Waarom zouden wij jou moeten aannemen als staff en niet iemand anders? - Ik kan rustig blijven in lastige situaties. Ik kan mensen goed helpen, en proberen te bereiken.

[9] Wat zijn je sterke punten? - Ik ben behulpzaam, rustig, duidelijk, heb humor, sociaal

[10] Wat zijn je zwakke punten? - Kan niet tegen onrecht en kan daar sterk op reageren, soms te eerlijk

[11] Waarom zou je graag op MartyCraft stafflid zijn en niet op een andere server? - Dit is een hele goede server met goede plugins, goede community vol gezellige mensen, alles is overzichtelijk.

[12] Heb je nog iets extra's toe te voegen? - Naast mijn Sollicitatie Zou ik ook wel willen helpen met Bouwen dan het disignen -

[13] - Skype: Romany.i.love.me.moeder - Discord Romany zo heet ik - Microfoon ja ik heb een goede microfoon alleen soms beetje achtergrond geluid

Als jullie me willen contacteren kunnen jullie dat via Skype doen of Discord.

Met Vriendelijke Groet Romany Bijsterbosch Aka FGminy_YT

2018-02-05 19:43:25

MartyDutchParty
    1 Onderwerp (en)
    5 Bericht (en)

Hey Romany. Ik ken je nu sinds kort en zou je graag nog wat beter willen leren kennen. Voor de helper sollicitatie zoeken wij namelijk naar actieve spelers die rustig kunnen blijven op elk moment. Je beschikbaarheid is in principe voldoende. Ook ben je een aardige en sociale jongen die mensen kan aanspreken op hun gedrag. Wij hopen je nog een tijdje te zien spelen op martycraft en zullen vervolgens beoordelen wat wij als personeelsleden voor je kunnen betekenen.

Groet,

Martijn

2018-02-05 20:34:49

DuitsteKuiken
    5 Onderwerp (en)
    1 Bericht (en)

Is goed ty zal blijven spelen

2018-02-05 20:35:31

Een reactie toevoegen

Om een reactie toe te voegen moet je verbinding maken.