Owner maakt misbruik

ItsMeJoshua
    1 Onderwerp (en)
    2 Bericht (en)

Beste staff team,

Vandaag kwam ik online om MartyBlock te spelen. Ik dacht laat ik aan mijn farm gaan werken en hoppers gaan kopen maar de owner heeft mijn hoppers weggehaald en mijn geld afgenomen! Hier wil ik graag een aanklacht tegen indienen.

Groeten,

ItsMeJoshua

2019-11-12 15:31:29

KinkelBinkel
    1 Onderwerp (en)
    4 Bericht (en)

Beste ItsMeJoshua, we hebben jouw aanvraag bekeken en zijn tot de conclusie gekomen dat deze items zijn verkregen uit een ouder eiland. Hierbij moeten wij concluderen dat jij deze items niet terug gaat krijgen. Met vriendelijke groet, KinkelBinkel

2019-11-12 15:37:38

ItsMeJoshua
    1 Onderwerp (en)
    2 Bericht (en)

Hoer. Je bent geen strijder uit een andere eileider meer en ook geen connectie uit een andere erectie. Hoer.

2019-11-12 15:38:20

KinkelBinkel
    1 Onderwerp (en)
    4 Bericht (en)

Beste ItsmeJoshua, Dit is niet de manier hoe je met spelers en staff members om zou moeten gaan. Dit bericht word verwijderd en u zult gevolgen snel merken,. Kinkelbinkel

2019-11-12 15:39:42

ItsMeJoshua
    1 Onderwerp (en)
    2 Bericht (en)

Niet zo een beste KankerBanker,

Ik vindt niet dat mijn producten rechtvaardig zijn geconfisqueerd. Ik vindt uw reactie ook ongegeneerd. Als u niet normaal kan reageren kan het heel snel gaan escaleren. Ik weet dat u nog een tentatieve helper bent maar dit vind ik onprofessioneel. Ga jij maar nu lekker onaneren.

Groeten ItsMeJoshua (ps. deze site zal u helpen https://moeilijkewoorden.org/dure-woorden/)

2019-11-12 15:44:58

Een reactie toevoegen

Om een reactie toe te voegen moet je verbinding maken.