Ideeën voor de Factions Server



    1 Onderwerp (en)
    2 Bericht (en)
    Hoi Iedereen Hier komt mijn verhaal over ideeën voor de factions server! Laten we bij het begin beginnen, Basic Plugins Ik Zou de basic faction plugin kiezen omdat die makkelijk te gebruiken is. daarmee kan je een faction maken en kan je eenvoudig claimen met de command /f claim je kan ook verschillende faction warps zetten. dat zijn eigenlijk een soort homes maar dan voor de hele faction. dit werkt zo: /f setwarp (naam) verder zou het leuk zijn als je mensen een Title kan geven dat betekend dat je bevoorbeeld /f title Ziclon Owner kan doen. Het zou fijn zijn als je /f upgrades kan doen. dan kan je met ingame money upgrades voor je faction doen. meer Faction warps, Haste 1 in je claims, speed 1 in je claims, meer mensen inviten, meer faction power. De spawn: Je mag pas hakken als je 500 blokken van de spawn afbent. dit gedeelte daarbinnen noemen we de Warzone. als je daar buiten bent kan je beginnen met claimen van land. het verste wat je kan lopen is 5000 blocks ver. grote servers doen altijd 10000 omdat jullie een kleine server zijn zou ik 5000 doen. Genbuckets: Genbuckets zijn de leukste dingen in factions. je kan er makkelijk een cobblestone wall mee gennen. ik zou die buckets gratis doen omdat die de meest basic zijn. ook heb je sand genbuckets. die gennen sand. die zou ik ook toevoegen omdat het lang duurt om een sandwall te maken. de Obsidian genbucket. een dure maar goede bucket. het maakt een lijn van obsidian. de genbuckets zou ik sowieso toevoegen aan de factions server Territory Fly: Territory Fly houdt in dat je in je faction claims kan vliegen. dit is heel handig voor het trenchen van bases en het maken van walls. je hoeft niet te kunnen vliegen in je claims verder gewoon de standaard dingen: /shop command /ah /trade enzovoort Speciale perks: Creepers droppen TnT! Tnt is een duur block om te kopen. dus het zou fijn zijn als creepers tnt droppen. dat zorgt dat niemand met een creeperspawner tnt hoeft te kopen Sell Hand: De sellhand. een van de fijnste dingen in factions om te hebben. je klikt op je rechtermuis en de inhoud van de kist is verkocht! 3x3 Pickaxes: Alleen grote factions gebruiken deze pickaxe!de pickaxe mijnt een gebied van 3 bij 3 blocks. dit is een goede manier om je base uit te trenchen, makkelijk en leuk. Haste potions: Even om terug te komen op de vorige perk. de haste potion zorgt dat je sneller mined dat is handig voor het trenchen, je kan bijvoorbeeld haste 1 of haste 2 pots kopen dit waren een paar ideeën voor de factions server Groetjes Thijs

    2017-11-12 14:03:31

Een reactie toevoegen

Om een reactie toe te voegen moet je verbinding maken.