Aanvraag voor Helper



    1 Onderwerp (en)
    0 Bericht (en)
    Hallo jij daar die dit leest

    en dit is mijn aanvraag X2X

    B1B

    Ik ben Sven/DerpySven

    B3B

    Staff informatie Ervaring als staff: Best Best veel ben op veel servers staff geweest Met rond de 30 man per dag (Bestaat mometeel nie meer helaas) Heb me eigen server gerunt met dagelijks 20 spelers En ook veel op die servers van rond de 5 spelers per dag Eerdere sollicitaties: Ja Waarom we je zouden aannemen: 1 : Omdat ik er goed geschikt voor ben ik ben ten eerste 14 jaar oud dus kan perfect 2 : Heb veel ervaring op andere servers maar dat heb ik toch al uitgelegd 3 :Ik ben best aardig tegen mensen (Spelers en staff_team) dus dat ik ook wel een punt.... 4 : Ik ben zeker een goeie team speler voor het staffteam 5 : Kan vaak online ik ben Bijv om half 7 al wakker en dan kijk ik meestal nog wel effe op de server 6 : Ik lieg niet tegen de Spelers of het Staff-Team 7 : Ik kijk naar de Video's van TVG En ik geef ze altijd een blauw duimpje omhoog Ik hoop dat ik genoeg Info heb gegeven? Ik hoop dat het niet erg is dat ik 7 heb gedaan ipv 4 maar daar maak ik me geen zorgen over nou als je dit leest wens ik je nog een fijne dagX5X

    2018-01-31 20:00:08

Een reactie toevoegen

Om een reactie toe te voegen moet je verbinding maken.